EN
DE
Kalite Yönetim Birimi
Menü
Kalite Mevzuatı
Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği
Türk-Alman Üniversitesi Kalite Güvencesi Yönergesi
Kalite Yönetimi
Kalite Komisyonu
Kalite Komisyonu Çalışma Grupları
Kalite Komisyonunun Görevleri
Kalite Komisyonu Toplantı Tutanakları
Alt Kalite Komisyonu (Akademik Birimler)
Alt Kalite Komisyonu (İdari Birimler)
Kurum Politikaları
Uluslararasılaşma Politikası
Kalite Politikası
Eğitim-Öğretim Politikası
Araştırma-Geliştirme Politikası
Yönetim Sistemi Politikası
Toplumsal Katkı Politikası
Kurumsal Raporlar
2022 Yılı Kurumsal İzleme Raporu
2021-2025 Stratejik Planı
Kurum İç Değerlendirme Raporları
2019 Yılı Kurumsal Geri Bildirim Raporu
İdare Faaliyet Raporları
Uzaktan Eğitim Raporu
Gösterge Raporu
YÖKAK Dokümanları
Kurumsal Dış Değerlendirme, Akreditasyon ve İzleme Programları Kılavuzu
Kurumsal Dış Değerlendirme ve Akreditasyon Ölçütleri
Kurum İç Değerlendirme Raporu Hazırlama Kılavuzu
Uzaktan Eğitimde Kalite Güvencesi Ölçütleri ve Değerlendirme Rehberi
Değerlendirme Takımı Ön Ziyaret Planı Örneği
Değerlendirme Takımı Ziyaret Planı Örneği
İzleme Takımı Ziyaret Planı Örneği
Kalite Dokümanları
Görev Tanımları ve İş Akış Şemaları
TAÜ İş Süreç El Kitabı
Sıralamalar
URAP Sıralamaları
TÜMA Sıralamaları
Anketler
Anket Formları
Anket Raporları
Kadın-Erkek Fırsat Eşitliği Eylem Planı
Kadın-Erkek Fırsat Eşitliği Eylem Planı
Personel
İletişim
Anket Raporları
2019 Yılı Memnuniyet Anketi Raporları;
2019 Yılı Akademik Personel Memnuniyet Anketi Raporu
2019 Yılı Öğrenci Memnuniyet Anketi Raporu
2019 Yılı İdari Personel Memnuniyet Anketi Raporu
2020 Yılı Memnuniyet Anketi Raporları;
2020 Yılı UZEM Öğrenci Memnuniyet Anketi Raporu
2020 Yılı UZEM Öğretim Elemanı Memnuniyet Anketi Raporu
2021 Yılı Memnuniyet Anketi Raporları;
2021 Yılı Akademik Personel Memnuniyet Anketi Raporu
2021 Yılı İdari Personel Memnuniyet Anketi Raporu
2021 Yılı Kayıtlı Olunan Programa İlişkin Memnuniyet Anketi Raporu
2021 Yılı Öğrenci Memnuniyet Anketi Raporu
2021 Yılı Aday Öğrenci Form Raporu
2022 Yılı Memnuniyet Anketi Raporları;
2022 Yılı Aday Öğrenci Form Raporu
2022 Yılı Mezun Anketi Raporu
Kalite Mevzuatı
Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği
Türk-Alman Üniversitesi Kalite Güvencesi Yönergesi
Kalite Yönetimi
Kalite Komisyonu
Kalite Komisyonu Çalışma Grupları
Kalite Komisyonunun Görevleri
Kalite Komisyonu Toplantı Tutanakları
Alt Kalite Komisyonu (Akademik Birimler)
Alt Kalite Komisyonu (İdari Birimler)
Kurum Politikaları
Uluslararasılaşma Politikası
Kalite Politikası
Eğitim-Öğretim Politikası
Araştırma-Geliştirme Politikası
Yönetim Sistemi Politikası
Toplumsal Katkı Politikası
Kurumsal Raporlar
2022 Yılı Kurumsal İzleme Raporu
2021-2025 Stratejik Planı
Kurum İç Değerlendirme Raporları
2019 Yılı Kurumsal Geri Bildirim Raporu
İdare Faaliyet Raporları
Uzaktan Eğitim Raporu
Gösterge Raporu
YÖKAK Dokümanları
Kurumsal Dış Değerlendirme, Akreditasyon ve İzleme Programları Kılavuzu
Kurumsal Dış Değerlendirme ve Akreditasyon Ölçütleri
Kurum İç Değerlendirme Raporu Hazırlama Kılavuzu
Uzaktan Eğitimde Kalite Güvencesi Ölçütleri ve Değerlendirme Rehberi
Değerlendirme Takımı Ön Ziyaret Planı Örneği
Değerlendirme Takımı Ziyaret Planı Örneği
İzleme Takımı Ziyaret Planı Örneği
Kalite Dokümanları
Görev Tanımları ve İş Akış Şemaları
TAÜ İş Süreç El Kitabı
Sıralamalar
URAP Sıralamaları
TÜMA Sıralamaları
Anketler
Anket Formları
Anket Raporları
Kadın-Erkek Fırsat Eşitliği Eylem Planı
Kadın-Erkek Fırsat Eşitliği Eylem Planı
Personel
İletişim
Sosyal Medya
© 2019
Türk-Alman Üniversitesi
. Site içeriklerinin tüm hakkı saklıdır. Powered by